21 December

Lyckas inte få över filen från min telefon, eller rättare sagt så verkar inte youtube ta filmen av någon konstig anledning. Men ska prova lite mer imorgon har inte tid nu. Idag får Cosmo en vilodag, har inte möjlighet att ta mig upp till ridhuset för att rida och känns dumt att plumsa två dagar i rad när gårdagen var ett riktigt hårt pass för honom. Så idag blir det alltså vila som sagt och imorgon ska jag försöka ta mig upp till ridhuset så jag kan rida lite där. Kanske att det blir lite markarbete med bommar och låga hinder. Ja vi får se. Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag vidare mot stan!
.
Som avslut får ni en dålig bild från träningen för 2 veckor sen, fina häst!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0